Vitet e fundit, edhe në Shqipëri, bizneset po shfrytëzojnë personazhe të ndryshme që janë kthyer në fenomene në rrjetet sociale, për të reklamuar e si rrjedhojë për të ndikuar te shitjet e tyre. Edhe pse në faza jo shumë të zhvilluara në krahasim me vendet e tjera, janë jo të pakta rastet kur individë të panjohur, për shkak të një veprimi apo sjellje, janë kthyer në fenomene të rrjeteve sociale si Facebook apo Instagram. E disa prej tyre, famën e siguruar në rrjetet sociale dhe numrin e lartë të ndjekësve që kanë për postimet e ndryshme të tyre, e kanë kthyer në një mundësi përfitimi financiar.
Në listën e postimeve të përditshme në profilet e tyre, janë video e mesazhe promocionale ku ndjekësve u bëhet ftesë që të blejnë një produkt apo të frekuentojnë një ambient e sigurisht për këtë ata paguhen. Në gjuhën e marketingut online këta njihen si mikro influencues.
Por cilat janë influencuesit në mediat sociale?
Një ndikues është një individ i cili ka fuqinë të ndikojë në vendimet e të tjerëve për shkak të autoritetit, njohjes, pozitës ose marrëdhënies me audiencën e tij, të cilën e ka krijuar në një vend të veçantë në të cilin ai angazhohet në mënyrë aktive.Është e rëndësishme të theksohet se këta individë nuk janë thjesht mjete të marketingut, por asete të marrëdhënieve shoqërore me të cilat markat mund të bashkëpunojnë për të arritur objektivat e tyre të marketingut.
Gjatë dekadës së fundit kemi parë që mediat sociale rriten me shpejtësi në rëndësi. Sipas raporteve të Gushtit 2017, 3.028 miliardë njerëz përdorin në mënyrë aktive mediat sociale – kjo është 40% e popullsisë së botës. Në mënyrë të pashmangshme këta njerëz kërkojnë influencues në mediat sociale për t’i udhëhequr ata me vendimmarrjen e tyre. Markat e duan influencuesit e medias sociale, sepse ato mund të krijojnë tendenca dhe të inkurajojnë ndjekësit e tyre për të blerë produktet që promovojnë.
Llojet e influencuesve
VIP-at
Ekspertët e industrisë dhe liderët e mendimit
Blogerët
Mikro-influencuesit
Pjesa më e madhe e marketingut social influencues sot ndodh në mediat sociale, kryesisht me mikro influencues dhe bloget. Ekspertët e industrisë dhe udhëheqësit e mendimit si gazetarët gjithashtu mund të konsiderohen influencues dhe të mbajnë një pozicion të rëndësishëm për markat. Pastaj ka të famshëm. Këta janë influencuesit origjinale, edhe pse rëndësia e tyre si influencues po pakësohet.
Mikro-influencuesit
Mikro-influencuesit janë njerëz të zakonshëm të jetës së përditshme që janë bërë të njohur për dijet e tyre rreth një teme të veçantë. Kështu ata kanë fituar një medie të madhe sociale me individë të interesuar rreth tyre. Por nuk është vetëm numri i ndjekësve që tregon nivelin e ndikimit të tyre por marrëdhënia dhe ndërveprimi që një influencues mikro ka me ndjekësit e tij. Mikro-influencuesit shpesh janë të shqetësuar për kompanitë me të cilët do të punojnë. Disa mikro-influencues janë të lumtur për të promovuar një markë falas. Të tjerët do të presin një formë të pagesës. Pavarësisht nga çmimi, një mikro-influencues nuk ka gjasa të dëshirojë të përfshihet me një markë “të papërshtatshme” për audiencën e tyre.
Natyra e ndikimit po ndryshon. Mikro-influencuesit janë duke u bërë më të zakonshëm dhe më të famshëm. Disa janë bërë po aq të njohur sa të famshmit tradicionalë.Në të gjithë realitetin, mikro-influencuesit janë ndikuesit e së ardhmes. Interneti ka çuar në fragmentimin e mediave në shumë tema të vogla. Edhe nëse nuk jeni të angazhuar në rrjetet sociale, me shumë mundësi do të gjeni një grup në facebook dhe ti përkushtoheni atij. Pikërisht në këto grupe te vogla mikro-influencuesit e pozicionojnë veten për të rritur më pas ndikimin e tyre./E.T /SCAN